مشخصات

مناسب موهای خشک و بسیار آسیب دیده

تغذیه و ترمیم کننده موها

افزایش مقاومت و استحکام موها

درخشان کننده و لطافت بخش

عدم ایجاد احساس سنگینی بر روی موها

سهولت در گره گشایی و آرایش موها

ترکیبات اصلی:

کراتین گیاهی:

ترمیم ساختار مو با استفاده از کراتین گیاهی

کراتین بکار گرفته شده توسط فیتو، از 18 آمینو اسید تشکیل شده است که از گندم، ذرت و سویا استخراج شده و به ساختار و مشخصه های کراتین طبیعی موی انسان بسیار شبیه است.

کره ساپوت، روغن بائوباب:

ترمیم لیپیدهای مو به کمک کره ساپوت و روغن بائوباب

کره ساپوت بی نهایت مغذی بوده و به عمق تارهای مو نفوذ کرده و با ترمیم لیپیدها(چربی ها)، نرمی و لطافت قابل توجهی به موها می بخشدو بائوباب به دلیل داشتن مقادیر فراوان اسیدهای چرب، به بازیابی لایه هیدرولیپیدی و سیمان بین سلولی در تارهای مو کمک نموده و موها لطافت، نرمی و حالت ابریشمی خود را بازمی یابند.

شامل:

شامپو کراتین اکستریم 200 میل

کرم مو کراتین اکستریم 100 میل

ماسک کراتین اکستریم 50 میل

ساخت فرانسه

***

این پک هدیه در گروه موی خشک و بسیار آسیب دیده فیتو قرار دارد.

دلایل آسیب دیدگی مو:

عوامل استرس زا مانند سشوار، اتو و صاف کننده های مو، رنگ و دکلره کردن بیش از حد موها، حرارت بسیار زاید، نور خورشید، شوینده ها با قدرت پاک کنندگی بالا و …

آسیب ها از لایه هیدرولیپیدی روی سطح مو آغاز می گردند. هنگامی که لایه هیدرولیپیدی آسیب می بیند، رطوبت و چربی آن از دست می رود و دیگر قادر به ادامه عملکرد محافظتی نیست. زیر لایه هیدرولیپیدی کوتیکول قرار دارد. این لایه که به کمک سیمان بین سلولی همپوشانی می شود. در اثر استفاده از روش ها و تکنیک های آرایش مو آسیب دیده و از بین میرود. با از بین رفتن سیمان بین سلولی، کوتیکول ها بدون محافظ باقی می مانند و از هم باز می شوند. با فاصله گرفتن فلس های کوتیکول از هم رطوبت و چربی زیر آن به راحتی خارج شده و کورتکس در معرض آسیب قرار می گیرد. به محض آسیب دیدن کورتکس، کراتین که ویژگی سفتی و ارتجاعی به موها می بخشد عاری از لایه های محافظتی می گردد. در اثر سایش، زنجیره های پروتئینی و آمینواسیدهای مو خارج می شوند، ضعف قابل توجهی در تار مو مشاهده می شود و خاصیت ارتجاعی و استحکام مو کاهش می یابد.

مو متخلخل، شکننده، کدر، خشک و زبر می شود و احتمال خرد شدن آن در هر لحظه و هر تار مو وجود دارد.

 

نحوه مصرف:

شامپو فیتو کراتین اکستریم:2 تا 3 هفته از این شامپو استفاده نمایید.ماسک موی فیتو اکستریم:بعد از شستشوی مو با شامپو، رطوبت اضافی را با حوله بگیرید. ماسک را روی کف دست پخش نموده و ماساژ دهید تا یکنواخت شود. سپس روی ساقه و انتهای موی نم دار بمالید. موها را در این حالت شانه کنید تا ماسک به خوبی پخش شود. پس از 5 تا 15 دقیقه ( با توجه به ضخامت موها )، به خوبی آبکشی نمایید.کرم موی کراتین اکستریم:بعد از حمام چند قطره از محصول را کف دست اسپری کرده و روی ساقه موهای نم دار یا خشک بزنید و سپس موها را آرایش کنید.

 

توضیحات تکمیلی

نوع مو

,

بسته بندی

, ,

ماده موثره

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فیتو – پک هدیه کراتین اکستریم”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *