آینهوا – کرم اکسیژن رسان پوست (200میل)

مشخصات

مناسب انواع پوست

ایده آل پوست های خسته که کدر، فرسوده و مسن به نظر می رسند.

تعدیل کننده ی عملکرد پوست

دارای خواص نرم کنندگی

ترمیم کننده ی سلول های پوست

ترکیبات موثر:

گلیکوپروتئین، مواد اکسیژن رسان به پوست

200 میل

ساخت اسپانیا

***

محصولات OXYGEN برای مراقبت از پوست در طول شب طراحی شده اند و در دو سایز 50 میل و 200 میل قابل دسترس می باشند: (جهت مشاهده ی هر محصول روی نام آن کلیک کنید.)

کرم اکسیژن رسان پوست 50 میل

کرم اکسیژن رسان پوست 200 میل

***

این محصول در گروه محصولات OXYGEN آینوآ قرار دارد. هدف اصلی محصولات این گروه، اکسیژن رسانی و کمک به تنفس سلول های پوست می باشد.

همانطور که بدن برای ادامه ی حیات به اکسیژن نیاز دارد، پوست نیز برای آنکه سالم و قوی بماند و بتواند با عوامل مخرب محیطی مبارزه کند نیاز به اکسیژن دارد.

اکسیژن علاوه بر دفع مواد مضر از پوست، باعث افزایش نرمی پوست شده و به رشد سلول های اپیدرم کمک می کند؛ به همین خاطر برای آنکه پوست در بهترین وضعیت خود ظاهر شود نیاز به اکسیژن دارد.      

 

نحوه مصرف:

** به دلیل دارا بودن خواص احیا کنندگی، بهتر است از این محصول در طول شب استفاده شود.هر شب روی پوست تمیز صورت استفاده شود. تا زمان جذب و یکنواخت شدن کامل کرم، با حرکات ضربه ای ماساژ دهید.

 

ترکیبات :

AOUA(WATER), CYCLOPENTASILOXANE, ALCOHOL DENAT(SD ALCOHOL 39-C), GLYCERIN, CYCLOMETHICONE, BUTYROSPERUM PARKII (SHEABUTTER), ETHYLHEXYL METHOXYCINNAMATE, TRETHANOLAMINE, PVM/MA DECADIENE COPOLYMER, DIMETHICONE, DEMETHICONOL, PHENOXYETHANOL, TOCOPHERYL ACETATE, C10-13 ACRYLATE CROSSPOLYMER, DISODIUM EDTA, C13-14 ISOPARAFFIN, POLYQUATERNIUM-7, PARFUM(FRAGRANCE), PROPYLPARABEN, ISOBUTYLPARABEN, BUTYLPARABEN, ETHYLPARABEN, ;AURETH-7, ALPHA-ISOMETHYL INONE, LINALOOL HYDROXYISOHXYL 3-CYCLOHEXENE CARBOXALDEHYDE, LIMONENE, BENZYL SALICYLATE.

توضیحات تکمیلی

نوع پوست

, ,

بسته بندی

سن

, , , ,

ماده موثره

خصوصیات

, ,

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “آینهوا – کرم اکسیژن رسان پوست (200میل)”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *